Du må tage din cykel med i bussen, også A-bussen - men husk det er altid chaufføren, der afgør om der er plads.
Cykler er velkomne i busserne. Der er plads til to cykler, kørestole eller barnevogne af gangen i hver bus. I linje 600S er der begrænset cykelmedtagning. Her må du ikke have cyklen med kl. 7.00 - 9.00 og kl. 15.30 - 17.30 på hverdage.
Billet til cyklen koster 12 kr. for to timer. Mobilbillet kan købes med en SMS til 1415. Skriv "Cykel" eller bare "C".